niedziela, 20 grudnia 2009

Ale fajnie, jestem w Wysokich Obcasach

Z tej okazji Wojtuś zrobił SUPER pyszny deser:
3 banany, 3 łyżki masła, pomarańcza, pół cytryny, 3 łyżki cukru,125ml rumu, lody
Na patelni rozpusić masło, dodać sok z cytryny i pomarańczy, dodać cukier, po rozpuszczeniu wlać rum. Dodać pokrojone w grube plasterki banany, smarzyć chwilę, odlać sok. Banany muszą lekko zbrązowieć z dwóch stron.
Usmażone banany położyć na talerzu, dodać lody, posypać migdałami, orzechami lub rozpuszczoną czekoladą, polać odlanym podczas smażenia sokiem.
NIesamowicie to pyszne.

2 komentarze:

  1. gratuluje..i mistrza kuchni:)...i publikacji...cos dla ciala i dla ducha...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mam przed sobą w.wym. egzemplarz W.O. Urzekł mnie Pani projekt, nie wiem dokładnie o co chodzi, czy to te lekkutkie bombki czy zestawienie kolorów sweterka w paski... w każdym razie jakoś mnie to wszystko razem prawiło w świąteczny nastrój. Trafiłam tu za sprawą mini wywiadu na blogu zielona-karuzela. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń