środa, 1 lutego 2012

Konkurs zimowy

na zdjęcie z sercem. Kształt serca można znaleźć wszędzie - może być z papieru i narysowane, może to być kształt kałuży i rysunek na śniegu - pomysłów jest mnóstwo.  Oto moje - schabowe.  Zdjęcie wysyłasz na maila swetrydoroty@gmail.com W temacie maila wpisujesz -  konkurs zimowy. Wysłanie zdjęcia to zgoda na opublikowanie go na blogu swetry doroty. Wszystkie zdjęcia będą opublikowane 14 lutego w kolażu. Zdjęcia przysyłajcie do 13 lutego 2012r. do godz. 22.00. Losowo, spośród osób biorących udział w konkursie, wylosuję zwycięzcę. Nagrodą będzie szalik z sercową niespodzianką. 

15 komentarzy:

  1. Aaaa od dawna jak widzę jakieś serce w przyrodzie, robię mu zdjęcie :) To konkurs dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. serducho to mój ulubiony motyw - inni mają kwiatki, ptaszki... Często widzę serce tam, gdzie inni go nie widzą ;) ale ze schaboszczaka jeszcze mi nie wyszło :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, mam serce z kałuży. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne to schabowe serducho :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na konkurs...
    i powiem szczerze, że podoba mi się bardziej ten sposób rozdawnictwa niż typowe candy ( gdzie każdy po prostu się zapisuje, tu trzeba coś z siebie dać!) Jeżeli pozwolisz to kiedyś skorzystam z pomysłu na takie rozdawnictwo ...

    OdpowiedzUsuń
  6. He, he :))) A ja, na pierwszy rzut oka, myślałam, że to filcowane serce w trakcie roboty :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. W życiu by nie wpadła na to, że to serce jest z mięcha, może dlatego żem wege.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja(rowniez wega) zobaczylam w tym sercu....rozowy papier czerpany.
    Milego dnia, Hania

    OdpowiedzUsuń
  9. Serce jak żywe...może i ja coś wymodzę

    OdpowiedzUsuń
  10. A mój piesek ma łatę w kształcie serducha! Będzie specjalna sesja psiego uda!

    OdpowiedzUsuń
  11. hihi super, ja też jakies mam, akurat na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przed chwilą wysłałam maila ze zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wysłałam zdjęcie ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń