czwartek, 9 stycznia 2014

Gotyk

to sweter, który zrobiłam z wełny z akrylem Eldorado Home kupionej w Maximie w Wilnie. Na zdjęciu powyżej widać wileński kościół św. Anny - idealny przykład gotyckiej budowli. Na przeciwko niego stoi niewielki domek ze spadzistym dachem a przed nim drzewo ubrane  szydełkowo - dzianinowo.  
Na sweter zużyłam  nieco ponad 3 motki Home. W motku jest 267m, ja potrzebowałam ok. 850m. Połączyłam ją z Barbeczką Włóczki Warmii - niecałe 3 motki - to wełna cieniowana od czerni, przez kobalt do granatu. Nie byłam w środku kościoła, ale czuję, że takich kobaltowych barw było w nim kiedyś dużo.
 Chciałam aby barwy ciemniejsze były na dole i u góry swetra.  Obszerny ażurowy kaptur można rozłożyć na ramionach albo otulić się nim. Sweter jest luźny, długi, ażurowe rękawy można podwinąć, ma workowaty krój jak zakonny habit.


18 komentarzy:

  1. Powalajace .....Niektorym to nawet w habicie ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladam i podziwiam ! Kiedy ja cos takiego skombinuje????.... Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest Pani dla mnie ogromną inspiracją!!! DZIĘKUJĘ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szałowy! Po prostu szałowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta kratka! Uważaj tylko na tych, co lubią wiercić dziury w brzuchu. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo, bardzo, bardzo fajny sweter, obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kratka skojarzyła mi się z konfesjonałem do spowiedzi,bo wcześniej określiłaś ten sweter jakby habiat.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny projekt i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe! Piękne cieniowanie kolorów, znakomity projekt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, I love your designs, I got loads of inspiration from browsing trough your blog. Love from Finland ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hallo , ich liebe deine sachen, besonders diesen pullover, wunderschöne arbeit, liebe Grüße aus Berlin ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile Pani bierze za zrobienie sweterka?
    Pozdrawiam
    A,

    OdpowiedzUsuń
  13. Udany projekt to m.in. włóczka, a New Jazz czyli Barbeczka jest rzeczywiście rewelacyjna.
    www.sklep-zeberka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. To mój ukochany sweter! Jest Boski!:))) uwielbiam go! a wrażenie robi,że hej ! Dziękuję i ślę MEGA całusa:)
    Karina

    OdpowiedzUsuń