piątek, 25 sierpnia 2017

T

to kolejny sweter zszywany. Robiłam go na drutach 9mm z przerabianych podwójnie nitek. Miałam następujące włóczki,  które zużyłam w całości:
  • motek Amitola Grande Louisa Harding kolor nr 503 -  w 100g motku jest  250m wełny 80% z jedwabiem 20%,
  • 2 motki różowej wełny  Merinowolle Cool Wool nr koloru 2011 w 50g motku jest 160m, 
  • 2 motki ciemno różowej bawełny z jedwabiem  Seta Lana Grossa nr koloru 8, w 50g motku jest 100m
  • 2 motki fioletowego Cashmere merino silk dk Sublime nr koloru 282, w 50g motku jest 116m,
  • 2 motki Murlberry Hard Beaded Louisa Harding - jedwab ze szklanymi koralikami kolor nr 4 ,
  • 2 motki z bawełnianymi kawałkami materiału, bez metki.
Część dolną swetra robię na okrągłych drutach, dzielę tubę na połowę i oddzielnie robię przód i tył. Dodaję oczka na rękawy.  Sweter zszywam u góry. Na zdjęciu powyżej widać miejsca gdzie jeszcze nie zszyłam rękawów. Sweter oczywiście można nosić na dwóch stronach.

14 komentarzy:

  1. Bardzo udany projekt. Gratuluje pomyslu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweterek i piękna Ty, Dorotko :) Cudna też fryzurka i kolor włosów, można wiedzieć, co to za numer i nazwa farby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbuję włosów, to mój kolor - ciemny blond z siwizną,
      włosy latem fajnie rozjaśnia słońce i wyglądają wtedy, szczególnie po umyciu, ładnie,
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź:) Zazdroszczę tak pięknej, naturalnej fryzurki :)) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. kolejne cudo, za każdym razem czekam z wypiekami na twarzy na nowy sweter, wszystkie mi sie podobają, niektóre starałam się skopiować

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter ok:), nawet bardzo ok, Pani jak zawsze uśmiechnięta i taka ciepła, ale Kot wymiata. Uwielbiam sierściucha oglądać i przyznam się bez bicia zawsze szukam go na zdjęciach .

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień dobry, mam pytanie do Pani Doroty, otóż ile oczek dodała Pani na rękawy, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Doroto wyglądasz przepięknie :). Stylizacja cudna :). Zdjęcia obłędne :). Wszystko dopasowane kolorystycznie łącznie z przyrodą :).
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże ale cudo Pani zrobiła

    OdpowiedzUsuń